Granātāboli veselībai un 3 veidi kā tos pasniegt

Granātāboli veselībai

Ja visi tradicionālie rudens ēdieni izmēģināti un meklē ko eksotiskāku, ar ko papildināt savu ēdienkarti, pievērs uzmanību svešzemju skaistulim granātābolam. Granātāboli ir augļi ar cietu, tumši sarkanu, līdz pat violetai nokrāsai, miziņu aiz kuras slēpjas milzum daudz mazu, dārgakmeņiem līdzīgu sēkliņu. Vienā granātābolā to skaits var sasniegt pat vairākus simtus.

Granātāboli veselībai

Granātāboli ir pārbagāti ar vitamīniem un minerālvielām. Tie ir lielisks diētisks produkts, kas satur šķiedrvielas, kāliju, C vitamīnu, B grupas vitamīnus, aminoskābes un virkni citu vērtīgu vielu.

Piemēram, kālija tajos esot pat vairāk nekā apelsīnos, bet antioksidantu granātābolu sulā – trīsreiz vairāk kā tādā pašā daudzumā sarkanvīna.

Šos veselīgos augļus iesaka iekļaut ēdienkartē gan sirds slimību, gan mazasinības, gan infekcijas slimību profilaksei un ārstēšanai, gan arī imunitātes stiprināšanai un vispārējai organisma spēcināšanai.

Starp citu, plānā un rūgtā membrāna, kas atdala sēkliņas, sagrupējot tās atsevišķos nodalījumos, arī tiek izmantota ārstnieciskos nolūkos. To kaltē un pievieno tējām nervu sistēmas traucējumu novēršanas nolūkos.

Zemāk redzamajā video uzskatāmi parādīti 3 veidi kā ātri un vienkārši sadalīt un nolietot šo vērtīgo augli:

Visbiežāk uzturā tiek lietota granātābolu sula, bet tikpat labi granātābolos esošās vērtīgās vielas var uzņemt , mielojoties ar to sulīgajām sēkliņām. Vien jāatzīmē, ka uzmanīgākiem ar granātābolu sulas lietošanu jābūt tiem, kam ir problēmas ar kuņģi – augstais skābju līmenis var izraisīt dažādas nepatīkamas sajūtas.




SAISTĪTIE RAKSTI:
Slaiduma kokteilis Kā saglabāt figūru rudenī
Top 7 brokastis Ķermeņa masas indeksa kalkulators
7 soļi līdz ideālam augumam Atslodzes dienas





2 komentāri
  1. 07/11/2015
    • tavapasaule 08/11/2015

Komentēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir apzīmēti ar *