Dīdeklis, krācējs, zobu griezējs un citi miega traucētāju tipi jeb laulības dzīves ēnas puse

Laulības gulta ne vienmēr ir prieka, baudas un svētlaimes vieta. No mīlestības oāzes tā mēdz pārvērsties kaujas laukā, kur nakts tumšākajās stundās starp partneriem noris nežēlīga cīņa par savu vietu zem saules. Vācu žurnālists un rakstnieks Kesters Slencs veselīga nakts miera traucētājus ir iedalījis 10 tipos. Turpinājumā par katru no tiem, kā arī iespējamie aizsargāšanās paņēmieni.

10 miega traucētāju tipi

1. Neatlaidīgais spiedējs

Pats negantākais. Tikko nodziest gaisma, tā uzreiz uzsāk savus melnos darbus. Viņa mērķis – iekarot gultas lielāko daļu, piespiežot jūs pie sienas vai izspiežot āra no gultas. Aizbildinās ar to, ka vienkārši nevarot aizmigt. Ir skaidrs, ka kamēr viņš neiemigs, miera gultā nebūs.

Kā aizsargāties: cieši iekrampēties gultas malā vai, ja spiešana notiek virzienā uz sienu, tad atsperties ar kājām un rokām pret to pašu sienu. Tas palīdzēs noturēt savas pozīcijas gultā.



Dīdeklis, krācējs, zobu griezējs un citi miega traucētāju tipi jeb laulības dzīves ēnas puse
2. Maigais slīdētājs

Darbojas līdzīgi kā spiedējs, bet maigāk. Pilnīgu gultas telpas pārvaldi panāk ar nesteidzīgu, bet ļoti mērķtiecīgu visa ķermeņa spiedienu. Parasti partneris tikai no rīta atjēdzas, ka ir ļoti tuvu robežai, kur beidzas gulta un sākas bīstamais kritiens pret grīdu.

Kā aizsargāties: jārīkojas ļoti pārliecinoši. Kā tik pamanāt, ka maigais slīdētājs ir sācis uzdarboties, tā nekavējoties jādod pretsitiens, enerģiski izvirzot kādu ķermeņa daļu viņa virzienā. Slīdētājs sapratīs, ka ir atšifrēts un nomierināsies.

3. Līdzvirzītājs

Šis ir ļoti slīpēts tipiņš. Darbojas vēl smalkāk kā maigais slīdētājs. Viņš glaužas klāt partnerim sakot, ka grib vienkārši būt tuvāk un pielīp kā pielīmēts. Kad partneris atvirzās, līdzvirzītājs dodas līdzi. Un tā līdz gultas malai vai sienai. Upuris savu kļūdu saprot tikai tad, kad vairs nav kur sprukt.

Kā aizsargāties: līdzvirzītāja karstumu gultā atvēsinās tā saucamā svina metode. Jāguļ kā smagam, neizkustināmam svina gabalam, nepakustoties ne pa milimetru. Metode ir ļoti efektīva, kaut gan sākumā var prasīt daudz nervu.




4. Dīdeklis

Nakts lielāko daļu tas pavada tādā kā pusmiegā, mokoties ar neizskaidrojamu niezi un kņudēšanu visneaizsniedzamākajās ķermeņa daļās. Kasās, grozās, dīdās. Lunkans un kustīgs, gultā jūtas kā vingrošanas zālē.

Kā aizsargāties: vienkārši skaļi, stingrā tonī jāizsaka sava neapmierinātība vai jāpiedraud ar izraidīšanu no gultas. Tā kā šim tipam ir ļoti nestabila nervu sistēma, viņš nobīsies un pārtrauks dīdīties. Vismaz uz laiku.

5. Rausteklis

Vēl viens „sportists”. Šim tipam mierīgi gulēt traucē slikti sapņi. Parasti viņš kādu laiciņu paraustās deju kustības imitējošās konvulsijās un tad uz laiku atslābst. Līdz nākamajam sliktajam sapnim.

Kā aizsargāties: šeit viss ir vienkārši. Jāparausta rauksteklis, lai tas pamostos. Viņš būs ļoti pateicīgs, ka izrāvāt viņu no nakts murgu valstības.

6. Murminātājs

Nakts stundas tas velta dienas pārdzīvojumu atstāstīšanai. Brīžiem klusāk, brīžiem skaļāk murminātājs murmina savu garo, nesaprotamo un dīvaino monologu.

Kā aizsargāties: var līdzēt dunka sānos. Ja nepalīdz, tad nekas cits neatliek kā iesaistīties sarunā.

7. Tīsteklis

Tīsteklis sevi pilnībā var izpaust tad, ja partneri guļ zem vienas segas. Tas katru nakti maniakāli ievīstās segā, atstājot gultas biedru pliku un bezpalīdzīgu. Kad sega nokļūst tīstekļa varā, to atgūt vairs nav iespējams.

Kā aizsargāties: jānofiksē segas mala, uzguļoties tai virsū. Tas liks agresoram saprast, ka bez cīņas nepadosieties.

Miega traucētāju tipi jeb laulības dzīves ēnas puse

8. Krācējs

Visizplatītākais un bīstamākais tips, kura nakts „dziesmas” spējīgas izjaukt pat visciešākās attiecības. Krācēju partnerus parasti var atpazīt pēc nomocīta izskata, nervozitātes un tumšajiem lokiem zem acīm. Arī paši nakts koncertu rīkotāji dienas laikā ir miegaini un viegli aizkaitināmi, jo krākšana tomēr prasa ļoti daudz enerģijas.

Kā aizsargāties: var mēģināt kritiskajos brīžos krācēju pabakstīt, lai tas pagriežas uz otriem sāniem. Vai arī ļoti varmācīgs paņēmiens – aizspiest degunu. Viņš pamodīsies un uz kādu brīsniņu būs miers. Vēl varianti – iegādāties ausu aizbāžņus vai pārvākties gulēt uz citu istabu.

9. Leduskājis

Ja gultā ir sajūta, ka blakus atrodas beigta zivs, tad ir darīšana ar leduskāji. Katru vakaru tas viltīgi ieslidina zem segas savus ledainos papēžus un mēģina tos pievirzīt pēc iespējas tuvāk siltajam upurim.

Kā aizsargāties: kļūt par tīstekli (skat. augstāk) vai gulēt katram zem savas segas.

10. Zobu griezējs

Tiklīdz jūs laižaties miegā, tā partneris ieslēdz savas žokļu dzirnas un sākas traka malšana. Baisā skaņa liek šausmās sarauties katrai jūsu nervu šūniņai. Visbiežāk par iemeslu zobu griešanai ir cilvēka paaugstinātā apetīte, ko tas dienas laikā nav apmierinājis. Vai arī tīri psiholoģiski – tā izpaužas partnera neapzinātā vēlme samalt miltos savus ienaidniekus, konkurentus vai vienkārši sev netīkamus cilvēkus.

Kā aizsargāties: iebāzt agresoram starp zobiem kādu elastīga materiāla gabalu, uzmanoties no pirkstu nokļūšanas baisajās dzirnavās. Vai vēl viens variants – fiksēt nakts šausmas audio vai video ierakstā un atskaņot to zobu griezējam, lai tas pārliecinātos par jums nodarītā kaitējuma nopietnumu un aizdomātos par zobu nakts kapes iegādi.

Un kurš no minētajiem gadījumiem ir jūsējais?




Autors: tava-pasaule.lv / Foto: pixabay.com / 15.05.2017.

SAISTĪTIE RAKSTI:
Laika zagļu TOPs 6 personiskās efektivitātes likumi
R. Šarmas padomi pozitīvai dzīvei Kā mainīt dzīvi 1 mēneša laikā
Panākumu gūšana: Bobs Pārsons Braiens Treisijs. 10 mērķu metode





2 komentāri
  1. 23/05/2017
  2. 20/06/2017

Komentēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *