Bumbieru – banānu krēmīgais kokteilis

Maigs un krēmīgs bumbieru – banānu kokteilis būs ideāls variants vieglām brokastīm, launagam vai gadījumiem, kad ļoti gribās izbaudīt kādu garšīguma un veselīguma kombināciju. Turklāt tas labi remdē izsalkumu. Recepte ir pavisam vienkārša.




Banānu - bumbieru kokteilis

Bumbieru – banānu kokteilis

Sastāvdaļas vienai porcijai:

  • 1 banāns,
  • 1 bumbieris,
  • jebkuras ogas pēc vēlēšanās: jāņogas, upenes, mellenes, avenes, zemenes vai kādas citas savas mīļākās ogas. Svaigas vai saldētas.
  • pusglāze ūdens,
  • piparmētra – rotāšanai.

Darbības: augļus nomazgājam, notīrām. Noskalojam ogas. Visas sastāvdaļas metam blenderī iekšā un maļam, kamēr konsistence kļūst līdzīga biezam, apetelīgam krējumam. Var pievienot garšai kanēli un medu. Rotājam ar piparmētras zariņu.

Ņam, ņam. Garšīgi!

P.S. Der zināt:

Banāni sniedz mūsu organismam šķiedrvielas, kāliju, folātus, B6 vitamīnu. Lietojot uzturā banānus, uzlabojas garastāvoklis, normalizējas asinsspiediens, nervi kļūst izturīgāki un holesterīna līmenis – zemāks.

Bumbieri. Arī bumbieri ir bagāti ar šķiedrvielām un pektīniem, kas palīdz regulēt holesterīna līmeni un zarnu trakta darbību. Turklāt tie ir labs C vitamīna avots.

Ogas. Tajās C vitamīna ir ļoti daudz. Ogas ir diētiskas, satur kāliju, šķiedrvielas, antioksidantus un nesatur daudz kilodžoulu.

Autors: tava-pasaule.lv / 20.10.2017.

SAISTĪTIE RAKSTI:
Diētas, veselības un atslodzes dienu kalendāri Receptes un uzturs
7 soļi līdz ideālam augumam Skaistumkopšana
Augļu kokteilis enerģijai un tonusam Augļu – spinātu kokteilis “Zaļais samts”





Komentēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *