7 soļi līdz ideālam augumam

Šie vienkāršie veselīga dzīvesveida noteikumi ir zināmi gandrīz katram, bet, diemžēl, ikdienas steigā mēs par tiem bieži vien aizmirstam. Noteikti ir vērts šos noteikumus atsvaidzināt atmiņā, jo to ievērošana palīdzēs ne tikai iegūt un saglabāt ideālu ķermeņa svaru un lielisku izskatu, bet arī uzlabos pašsajūtu un palīdzēs izvairīties no liekā svara problēmām.
7 soļi līdz ideālam augumam



Septiņi veselīgi ieradumi – 7 soļi līdz ideālam augumam

1. Dzeriet ūdeni!

Dienas laikā cilvēkam jāuzņem vismaz  1,5 l vai 6 – 8 glāzes tīra, negāzēta ūdens. Šajos 1,5 – 2 litros neietilpst ne tēja, ne kafija, ne zupas, ne kādi citi šķidrumi. Ja gribat šķirties no liekajiem kilogramiem, iegūt skaistu, tvirtu ādu un mirdzumu acīs, par jūsu devīzi ir jākļūst teicienam: „ Mans mīļākais dzēriens ir ūdens!”

2. Svarīgākā dienas maltīte – pusdienas

Par svarīgāko dienas maltīti ir jākļūst pusdienām, nevis vakariņām, kā daudzi ir pieraduši. Pusdienās pat var atļauties apēst kādu kārumu vai „aizliegto” produktu, jo līdz vakaram organisms to tik un tā paspēs izmantot un pārstrādāt, nevis pārvērtīs taukos.

3. Katru dienu apēdiet kaut vai vienu augli vai dārzeni

Attīstiet sevī ieradumu katru dienu apēst kaut vai vienu svaigu augli un kaut vai vienu svaigu dārzeni vai salātus! Diemžēl ir cilvēki, kas nedēļām un pat mēnešiem pārtiek tikai no termiski apstrādātas barības.

4. Nepārēdieties pēc plkst.18:00

Ideālais vakariņu laiks ir aptuveni no plkst. pieciem līdz sešiem vakarā. Visi treknie un neveselīgie produkti, ko apēdīsiet pēc sešiem, nogulsnēsies tauku veidā uz vēdera, gurniem un augšstilbiem ( īpaši pie mazkustīga dzīvesveida)!

5. Vismaz 20 minūtes dienā pavadiet svaigā gaisā

vai arī biežāk vēdiniet telpas. Elpojot un uzturoties svaigā gaisā mēs pastiprināti uzņemam skābekli, kas paātrina vielmaiņu un palīdz „dedzināt liekos taukus”.

6. Fiziskās aktivitātes vismaz 3 reizes nedēļā

Vingrošana ir vēl viens svarīgs nosacījums ideāla auguma iegūšanai un saglabāšanai. Regulāri nodarbojieties ar kādu jums tuvu sporta veidu, vienalga, vai tā būtu skriešana, peldēšana, dejošana vai joga. Pašlaik ir ļoti daudz dažādu izvēles iespēju jebkurai gaumei. Galvenais ir regularitāte.

7. Psiholoģiskā nostāja

Uzturiet sevī pozitīvas domas attiecībā uz sevi un savu ķermeni, pat ja pašlaik tas ir tālu no ideāla. Katru dienu atrodiet laiku kaut vai dažas minūtes iztēloties sevi tādā fiziskā ķermenī, kādu jūs sev vēlētos. Emocijas, ko izjutīsiet šādos brīžos, kalpos kā spēcīgs motivējošs stimuls rīcībai.

 „Īstais spēks ir mūsu prātā, tas liek mums virzīties uz priekšu pat tad, kad ķermenis grib padoties” /Bear Grylls/

Ja šie 7 soļi līdz ideālam augumam tiks sperti katru dienu, tad jau pēc nedēļas jūs varēsiet ar prieku vērot pozitīvas pārmaiņas gan savā izskatā, gan pašsajūtā.

Autors: tava-pasaule.lv / Publicēts 2014.gada 23.maijā.



SAISTĪTIE RAKSTI:
Atslodzes dienas Kā mainīt dzīvi 1 mēneša laikā
Mēness un sports Ideālās brokastis: TOP 7 
Ķermeņa masas indeksa kalkulators Slaiduma kokteilis





14 komentāri
  1. 16/04/2015
    • tavapasaule 17/04/2015
  2. 18/04/2015
  3. 19/10/2015
    • tavapasaule 25/10/2015
    • 01/08/2016
  4. 06/11/2015
    • tavapasaule 08/11/2015
  5. 19/11/2015
    • tavapasaule 23/11/2015
      • 23/11/2015
  6. 14/11/2016
    • tavapasaule 15/11/2016
      • 15/11/2016

Komentēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir apzīmēti ar *